Bröllopspresentönskning - "Around You" Willow Tree

 
 
Åh, denna önskar jag vi oss i bröllopspresent! Jag är inte mycket för "krimskrams" i övrigt och skyr saker såsom porslinfigurer i form av exempel katter, rådjur etc etc men jag älskar skulpturer och statyetter och då helst i par! Vet inte varför men så är det. Tycker i vilket fall denna är så vacker! Around you heter den. Enkel, ren och så himla vi - den har till och med prickat in våra hårfärger helt rätt!
 
HÄR FINNS DEN, för någon som fattar hinten...
 
 


Kommentarer
Monica-Mamma till Alfred

Åh, vad fin den var!

Svar: Eller hur! Haha på något sätt ska jag väl få in en i hemmet ;p
tack för att du ledde mig dit ;)
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2013-04-04 @ 08:25:09
URL: http://mookpersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0