Mer vild än tam!

 
 
Vad var det första du såg när du vaknade?
 
Detta var vad jag såg... Jag hade lagt mig så att min kropp blockerade så att sonen inte kunde krypa ur sängen utan att jag vaknade. Men annars när han vaknar så brukar han låta endel. Men ja... Inte nu direkt, han bröjade leka med några leksaker... Men sen... Han hittade på något nytt... Hans säng står bredvid vår och så har jag två små hyllor bredvid sängen, som ni ser går det inte att trilla ned någonstans. Inte för att att han får vara där men ändå. Tänt lampan hade han gjort med. Och runt munnen fanns det damm... Det är då man bara vet att det kommer vara "en sån dag!"        
 
GODMORGON!
 
P.S -
02.30 natten till idag vaknade han, pigg som en mört och stod och hoppade på alla fyra på en kudde och försökte krypa upp så som på bilden...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0