"Semester"

Hej! Några dagar sedan. Det har inte riktigt vara lägligt att sitta vid bloggen helt enkelt. Just i detta nu har jag avslutat förberedelserna inför dagens barnfotografering. En liten 14 månaders flicka som är motivet idag. Har suttit och läst igenom tidigare utvärderingar för att friska upp minnet något. Vi skulle fotat vid 10 egentligen, men vi sköt fram det med tanke på gårdagskvällens skyfall! Nu har solen varit framme, och har förhoppningsvis torkat upp en del.
 
Förövrigt är det makens första semesterdag, och kommer få fira in den med barnen. Ack, vad han kommer längta tillbaka till arbetet sen... Fast, det är bara idag som kommer vara en "semesterdag" då resterande dagar kommer ägnas åt förberedelser för Sverigecupen. Andra kanske får för sig att åka på roadtrips, rensa källaren och allt annat i halvmåstekategorin. Men inte min man inte. Han la sin semester efter fotbollen... Han håller i Sverigecupens domardel, ansvarar över ett 30 tal domare och jag vet inte hur många matcher... Torsdag till söndag kommer jag vara fulltidsfotbollsänka. Torsdag eller fredag kommer barnens farmor och hämtar dottern och så är hon borta en vecka...
 
Så kommer vara tillfälligt vara enbarnsmor.... Fredag kommer gudmodern i familjen. Lördag är det familjefritt, då händer det grejjor! Tjoho, längtar så!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0