En vecka som gifta, gräsänka och lite svammel

 
 
 
 
Idag har vi varit gifte en vecka! Hur fort går inte tiden? Hur som helst så kan jag knappt fatta det. Än. Men det kommer väl? Vi har fortfarande inte packat upp allt... Nästan alla presenter ligger fortfarande i en låda, vet inte vart allt ska ställas. Skulle vilja till IKEA och köpa de där dörrarna någon gång, så man kan få ordning lite - då kan man visa upp det fina. Men är idag även inne på dag 3 som fotbollsänka av 4. Men men. Någon gång kommer vi väl dit, hoppas på förr än senare.
 
Dottern har sovit över hos en av sina bästa kompisar i natt. De ska snart flytta från gården, många mil bort så det gäller att passa på nu. Så det är bara jag och sonen som skrotar runt. Kanske borde börja arrangera om bokhyllorna, i alla fall lite - men det är så mycket böcker att det tar emot. Känner jag mig själv rätt så vill jag säkert ändra om när dörrarna är på plats i alla fall så det kanske är lika bra att låta bli?
 
Solen skiner, så vi tar väl en promenad senare. Flickorna är redan ute - har redan skällt på dem över balkongräcket att de använde sina strumpor som sandsäckar. "Men mamma, vad gör DU på balkongen??" Välfyllda var de med. Hon ska få lära sig att tvätta själv, den lilla damen.
 
Vad gör ni denna lördag?


Kommentarer
mamma

Ja, dessa mammors balkongförmaningar om att ta på jackan, skor är inga spadar,stövlar är inga djur på zoo!!!!!!

Svar: Förstår INTE vad du talar om
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2013-06-15 @ 18:17:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0