Ja må jag leva! Fyller 25 idag!

 
 
 
Hej där! Idag är alltså dagen. Jag fyller 25 år! Jag har fått för mig att jag är 25 i ett par tre år nu, så det är skönt att komma ikapp... Vardagen började idag, MAKEN är på jobbet nu. Han var ledig hela förra veckan för bröllopets skull. Men det har allt plingat i telefonen av gratulationer. Blev glatt överraskad också. MAKENS farmor och faster ringde precis när vi börjat göra oss  i ordning för att gå ut - men flexibla som vi var allihop så möttes vi ute istället och det blev en picknick ute i solen istället.
 
De kom gående sjungandes "Ja må hon leva" med sina presenter och fika i famnarna. Jag hade med lite också. Vattenmelon, cantaloupmelon och honungsmelon samt päron. Degistive och Sour Cream  & Onion kex och jordgubbscider. Blev även lite fikabröd, kaffe, festis, Coca cola och choklad. Fick en kokbok - som handlade om choklad. En stor kruka till balkongen också.
 
 
 
 
 
 
 
 
Njutning var rätta ordet...
 
 
 
 
CHOKLADblomma! På allvar!?!
 
 
 
 
Kryddtimjan. Finns en citrontimjan också.
 
 
 
 
Kryddtimjan, citrontimjan, jordgubbsplanta och chokladblommor!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0