"Vill du gå på bio i helgen?" - Eh, ja....

 

Efter att ha lämnat barnen på dagis, så tog jag en sväng med hunden. I en av gångarna mellan husen såg jag detta kuvert fasttejpat på en av pelarna. Aldrig sett något sådant förr, och med tanke på att det var hyresbolagetslogga som jag såg först snarare än texten så fattade man att det var något riktat mer till alla snarare än någon enskild person... Så nyfikenheten tog överhand så jag var ju bara tvungen att kika... Och tur var väl det! För att:
 
 
 
 
Hur ofta händer det att man vara får ett par biljetter, bara sådär?
 
 
 

Med tanke på att vi är fler än två i denna familj så tog jag mig en runda runt området och hittade fler kuvert. Så Imorgon ska min syster komma och vara barnvakt så jag och maken får en biodejt, och på lördag så blir det lite mor & dottertid! Hon har aldrig varit på bio förr. Bestämde att sonen är för liten ännu...
 
Försökte ringa en annan som bor här, så hon kunde kolla hos sig, men hon svarade inte. Ringde Maria också, så vi tar med båda barnen på lördag.
 
Tack KBAB!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
jasmin

Åh vad roligt för dig! haha :) kram

Svar: ja men eller hur! Så otippat!
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2013-06-26 @ 18:12:23
URL: http://stereolove.blogg.se/
Loo

Men jises va roligt, nice gjort av dem!!

Svar: ja, det var verkligen jätteroligt. Och annorlunda !
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2013-06-26 @ 21:08:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0