Förbereder

 
Godkväll. Vad tyst det är från er sida numera apropå ingenting? Kom på det nu, när jag sitter och väntar på att överföringen från ett minneskort ska bli klar. Nu under kvällen så har jag själv suttit med hemsidan. Och kommit på det mesta själv faktiskt, en aningens guidning av maken men annars så... Jag är riktigt stolt över mig själv. Jag funderar lite över bilderna bara, de blir inte riktigt så skarpa som de är annars, men det kanske bara är jag som är petig? Nåja. Det löser sig. Så länge något finns uppe...
 
Annars har jag även förberett och packat för morgondagen. Har en nyföddfotografering 9.30, så jag har lagt batteri på laddning, formatering av minneskort, packat ned lite rekvisita etc. Skrev klart babyinfot och skickade iväg. Plåtningen blev bokad idag, så det blev ju lite hastigt och lustigt. Men imorgon är sista dagen barnen är på dagis denna veckan och nästa vecka är ju den lille inte lika "nyfödd" längre.
 
Åh, vad jag längtar. Jag har kommit på att detta måste ju vara världens bästa jobb för att få vara nära de riktigt små... Visst, det finns ju barnmorskor men det finns ju ganska brutala nackdelar med det yrket... Om något inte går "som det ska"... Usch, så hemskt! Och... Definitivt mindre kladd... Och mindre städning... Och visst, jag har ju haft två egna, men den första tiden är man ju ganska... Öm... Så.. Då vet ni vad jag gör imorgon... Förälskar mig i en nyföding. Slå det ni om ni kan!
 
 


Kommentarer
Maria Orre

Lycka till <3

2013-10-03 @ 06:27:27
URL: http://minapojkar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0