Hallå kastanjsäsongen...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag gick vi och plockade kastanjer. Och jag vet fortfarande inte riktigt varför. Inte är det att plantera nya träd i alla fall. Kommer ju få pyssla järnet nu ett tag. Det är jag okej med. Men det är också jag som kommer få plocka upp från golv, plocka ur minst en miljon ur fickor och ännu mer att städa undan. Och det...
 
Det är orättvist!
 
Just saying.
 
Och värre är att jag har starka misstankar, eller jag ångrar mig - JAG VET -  att min egen mamma kommer sitta och asgarva när hon läser detta. Ni hör... Min egen mor!
 
 


Kommentarer
mamma

HAHAHAHA jag skrattade hämndlystet innan jag läst färdigt.....kommer ihåg påsvis med kastanjer kladdiga rönnbär i jackor,fickor och golv. Hrmm...

Svar: Förstår. INTE. vad. du. menar...
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-10-16 @ 17:03:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0