Självporträttstips tas tacksamt emot

 
 
 
 
...Såhär ser tant ut numera...
 
 
Insåg att det var länge sedan jag hade en bild på mig själv. Använde min fria morgon att prova på självporträtt. Inte min starka sida. Alls. Även om ingen tittar, ingen som kommenterar, ingen som ser bilderna så känns det inte bekvämt alls. Ställde upp stativ och använde fjärren. Stativet får ju aldrig vara ifred när barnen är hemma, så fick passa på nu. Lärde mig några lite hur jag ska göra nästa gång. Hur gör alla ni som tar "egobilder"? Hittar massor av fel, men här är en bild som inte har ett flin eller flack i blicken, funkar det som cv bild åtminstone?
 
 
 


Kommentarer
Helena

Haha, ja det brukar allt bli många raderade bilder! "Men är jag helt vindögd, eller vad? Varför är ena ögat större? Vad var det där för tramsiga tänder? GAH!!!" :)
Jag tycker att "själva du" är finemang, men bakgrunden blir lite distraherande när det handlar om CV-bilder och så... If you ask me :)

Svar: jag tänkte beskära så det bara är ansiktet då. Men det skulle bli för stort att enbart ha på bloggen
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-10-03 @ 15:45:31
MonsterMaria:)

Du e ursnygg:) Du kan få ta lite snyggbilder på mig nån gång om du har lust och ork :D:D:D

Svar: will do
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-10-03 @ 18:54:54
ERIKA ENROTH

Hej. jätte fin är du=)

Svar: oj, tack :)
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-10-03 @ 23:36:02
URL: http://erikaenroth.com/
mamma

Du är så vacker att man smälter, puss min skatt!!!

Svar: du är ju partisk
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-10-04 @ 08:12:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0