Girls Night In!

 
 
När jag kikade över till oktober i kalendern så fick jag en idé. Maken har tydligen fått för sig att åka till Stockholm och se VM kval Sverige - Österrike på Friends Arena och sova kvar i huvudstaden med ett gänga andra domare, så då tycker jag att det är helt i sin ordning att fixa en ordentlig tjejkväll! Så just nu sitter jag och klurar lite på detta. Vilken mat som ska bjudas på, nyttigt eller onyttigt? Vad som ska köpas till för kvällen och vilka "aktiviteter" som ska göras...  Sitter nu och filar på en liten inbjudan som ska iväg också... Jag tycker det är så himla roligt att planera, så nåde den som tackar nej nu!
 
Åh, jag behöver verkligen en rolig kväll al'a ME. Mammor behöver egentid! Att vara egna vuxna individer utan respektive och kidz... Det är ingen som kommer tacka dig när du spelar martyr hela barnens barndom med att aldrig gör något för dig själv! Att göra något för sig själv ibland bygger upp självkänslan och det kommer hjälpa barnen och sin kärlek framöver i alla fall. Happy Wife Hppy Life, och likadant med en glad mamma helt enkelt!
 
 
 

 
Och vem vet, det kanske blir Girls Night Out?
 
 
 
 
 
 
Bild hittad här
 


Kommentarer
Loo

Längtar!! va sant som du säger"Ingen kommer att tacka dig".. Det stämmer ju om man tänker efter :)

Svar: Det gör det. 365 dagar på ett år= 8760 timmar... Att lägga 6 timmar i alla fall en kväll känns ju inte direkt som något att ha "dåligt samvete" åt
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-09-22 @ 20:34:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0