Vad vill du göra i 70 minuter?

 
Jag ringde arbetsförmedlingen förut. Jag ville veta om den där starta eget kursen fått något startdatum än. Den inspelade monotona rösten i luren sa mig att det skulle ta cirka 25 minuter i kö. Plats 64. Visst, okej. Jag satte på högtalaren och multitaskade med en massa annat. Efter nästan 50 minuter hörde jag en röst... Efter ett 20 minuters samtal så la jag på precis lika ovetandes som innan... Ja, men 70 minuter av mitt liv kändes ju... Värt det... Eller? Jag är så himla glad över att inte ha kontantkort längre, det hade liksom varit helt kört då...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0