Dagen gick så fort!

 
 
 
Tog en lite tur i Karlstad
 
 
Dagen gick verkligen i 180, är det redan kväll?! Rolig dag som jag tror får flera bra efterdyningar... Behövde verkligen en liten kick så man kommer igång igen, det har ju varit lite tungt och segt. Nu håller jag på med formatering av minneskort och efter att ha skrivit detta inlägg så ska jag börja göra rent objektiv och packa för morgondagen!
 
Vi firade löning med pizza och McDonalds, så är lite i matkoma så det är lite svårt att komma igång... Om man säger så... Morgondagen är fullspäckad, svärmor & CO kommer och är barnvakt då maken har match. Så vi kommer gå om varandra, han och jag. Barnen ska till I2 marknaden, så de lär ju inte lida direkt... För er som inte vet det så är det Karlstad största marknad, och tivolit har stått uppe i flera dagar...
 
Nej, nu ska jag ta mig upp... Nu har jag svamlat nog.. Men jag är så seeeeg....


Kommentarer
Maria Orre

lycka till idag

Svar: :)
Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

2014-04-26 @ 08:43:03
URL: http://minapojkar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0