Pitcher's - Fredagkväll del 3

 
 
 
Del 3 från fredagen då. Efter Järvheden vandrade vi iväg till Pitcher's. Då kollegan som vi sällskapade med är ny på makens jobb och det i princip första gången vi träffades - och alltså inte känner mig... Så lät jag det gå för denna gången...... De försökte nämligen äta maten innan jag hade fotograferat den... Rookie mistake liksom. Jag menar, de som verkligen känner mig vet bättre än så, och jag struntar bankt i hur mycket de än suckar och himlar med ögonen...
 
 
 


 Så som sagt. Nybörjarmisstag. Det är okej.. En gång är ingen gång...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annika

Mumsigt!

Svar: Ja det var det :D
Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

2014-04-12 @ 18:59:32
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0