Eko

 
Hej! Den eventuella hjälpen jag skulle få med design dröjer lite. Om som jag sagt innan så vill jag vänta med bilder tills ny design då jag vill ha större format på dem.
 
Just nu har jag väl accepterat hela den här grejen med att få vänta med att starta eget tills hösten eller så. Funderat lite på frilans finans, men det får jag sätta mig in i när jag har lite friare med tid än vad jag har nu.
 
Men jag fotar fortfarande. Och går det inte på ett sätt i övrig utveckling får man tänka om. Vilket jag nu har gjort och startat upp ett nytt projekt... Varför rulla tummarna för liksom?
 
Och vad det är avslöjar jag senare när jag har lite mer under fötterna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0