Nästan lite poetiskt

 
Som ett barn väntar på kvällen innan julafton är jag lite som nu. Snart... Kan nästan ta på det. Latensfas. Snart exploderar det i aktivitet. Från vinterdvala till vår. Rus! Snart...
 
Och nej, jag har inte blivit skvatt galen. Dagarna kommer förändras, omfattande. I hur stor utsträckning vet jag inte ännu. Men spänd är jag. Roligt när det känts som man länge suttit fast, och nu lossnat!
 
Jag är lycklig fast det ännu inte är klart. Jag är på väg. På gång. Något händer. Jag har många saker att se fram emot kommande tiden.
 
Och vips, så lär det vara sommar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0