Som vatten på en gås

 

 
Ja, jag kanske är lite seg på mornarna... Jag har inte kanske inte vant mig med tidiga mornar... På över sisådär 20 år... No can't do liksom. Speciellt inte efter en natt med att vakna varje timme. Imorse hade jag ställt klockan vid 6. Och 6.30 om något skulle hända kära alarmet. Jag trodde jag snoozade. Första gången på flera år...

Vid middagsbordet kom maken på morgonens "oförrätt".

"- Och INGA snoozningar i gemensamt sovrum, OM JAG FÅR BE!"

Be på du bara. Det var ingen snoozning... Jag kanske råkade stänga av det... Det var 6.30 larmet som gick igång... Så jag känner mig inte tillrättavisad. Bara informerad.
 
 
 
 
Bildkälla här


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0