Jag lever! Nytt, nytt, nytt!

 
Hej! Nu är datorn formaterad! Nu kanske det blir enklare att blogga, utan att en massa spam/virus dyker upp och låser sidan! Nytt år - "ny dator"! Och så även ny design är det tänk, med tanke på att jag kan vara här på sidan utan att slänga bort tiden!
 
Nu har jag iiingenting på datorn, inte en endaste bild eller dokument. Jag kommer väl ha års resumén lagom tills det är dags att skriva på 2014s...
 
Känner mig rätt pepp, med en fräsch dator. Roligare att jobba. Imorgon drar dagis igång sedan innan jul, så jag kan få lite "egentid". Har ju haft ett tillfälle med några timmar på alla dessa dagar... Har ju inte så mycket datatid när ungarna är vakna, och med tanke på att de typ ändrat dygnsrytmen så blir det sena kvällar - och då är jag slut. Nya rutiner.
 
Vad vill ni jag ska skriva om detta år?
 
 


Kommentarer
Loo

Skönt med nystädad dator!!!
Ja skulle vilja läsa om
*hur det går i din fotografkarriär (såklart)
*hur man får barn att göra som man säger (anser dig som oändligt kunnig) :)
* mera mattips och hur man får maten att bli lyckad (även då man följer recept)
* vad man som förälder ska tänka på när man placerar barn på dagis. (Du är väldigt bra på att ge tips å trix så fortsätt med det)
* roliga pyssel å knåp

Återkommer om ja kommer på nått mera.
Happy 2014

2014-01-07 @ 21:14:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0