Min morsdagspresent!

 
 
Andra kanske får kanske blommor och choklad eller annat krimskrams på morsdag, men jag fick en sådan här: En till extern hårddisk! Jag har nu fyllt 2 innan, dock har det varit blandat med både privata bilder och från fotograferingar så nu ska jag se om jag hittar någon energi med att börja sortera... Misstänker att det kommer ta ett tag...
 
Jag har verkligen velat ha en till, men inte kommit iväg själv. Så jag blev himla glad för något så användbart! Verkligen en investering, hellre detta än guld! Maken muttrar något om att det blir dyrt, då denna dag ligger nära både bröllopsdag och min födelsedag...
 
Men då han köpte en ny Xbox konsol då den gamla slutade känna av skivor, samt 3 nya spel idag, så känner jag att han är något överdriven... Och har inte det minsta dåligt samvete...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0