Ny sommargarderob X 3 - Från Lindex barnsortiment

 

Nytt i dotterns garderob...
 
 
 
...och även lite i sonens...
 
 

..samt även i min...
 
 
Passade på nu när Lindex har/hade sitt "handla för 400 få 100 kr i rabatt"... Och att några plagg är i ta 3 betala för 2 så sparades de in ännu mer! Sådant gillar jag! Även det till mig är faktiskt från barnavdelningen. Leggingsen är i det där "ta 3", så varför jag inte insett det tidigare är ju ett mysterium. Tröjan är förresten snyggare på än på bild. Hittade en liknande på vuxenavdelningen, men mer "hängochsläng" runt midjan som jag inte gillar, och en betydligt dyrare prislapp...

Sommarvärmen krävde att barnen skulle få nya shorts, och jag kan haft lite svårt att sluta när jag väl var där... Alla kläder är från Lindex barnsortiment som sagt, och skorna från skopunkten - även där 3 för 2 så sparade in lite där med... Maken tjatar om att man inte sparar när man handlar, trots rabatter, men jag anser att när man får över 700 kronor i rabatt på sådant man ändå faktiskt skulle och behövde ha - då är det att spara!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0