Tråkigt väder - tråkigt svammel

Jösses vad segt det känns att komma igång med dagen... Det regnade igår och det fortsätter idag... Så himla tråkigt! Men antagligen väldigt välbehövligt för naturen, antar jag. Idag ska jag cykla in till stan, men har noll lust till det kan jag ju säga! Men jag har lovat mig själv att komma igång mer med kroppen, fastän det gör ont. Och då är ju cykel istället för att gå en aningens snabbare - speciellt i regn!
 
Hoppas på uppehåll. Annars händer inte så mycket just nu. Har en massa fotojobb som ligger på hög som jag kommer ta tag i, nu när det inte är sjuka barn eller stundande kalas som gäller. Jag har inte tagit på mig mer just nu, skadade handen - eller snarare fingrarna, förrförra helgen så det gör faktiskt lite ont att hålla i kameran.
 
Någon som känner till någon som kan det här med hemsidor förresten? Tipsa på i sådana fall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0