Attans

Jag tror jag haft lite för mycket grädde i min tryffel.
Attans!
Den är för mjuk för att rulla.
Men ska vänta lite till.

Jag har redan hällt upp kokos på ett fat och siktat kakao och obo'y på ett annat.

N gillar inte ren kakao.

Så det blir en kompromiss.

 

Hade tänkt att ha lite hackad mandel inuti några av dem.

Men har, fortfarande, inte köpt hem mandel.

Har glömt av det helt. Upptäckte det när jag gjorde knäcken.

 

Men nu är det och is chokladformar uppskrivet.

 

Om det inte stelnar får jag väl vänta till imorgon och pensla några formar med choklad,

och spritsa i mjuk fyllning inuti.

 

 

Förresten- 22 dagar chokladkakefri idag....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0