Body butters!

Kärlek på burk!


Dessa har jag nu hemma i hudkräms samlingen.

Och de luktar underbart. Dessa fick jag av en väninna som varit London.

Förra gången fick jag en liten 50 ml med mango, men jag vill använda klart de jag har hemma först, så jag har den kvar, som ny.

 

Sen fick jag rasberry, 200 ml, och den luktar verkligen godis!

 

Kikade på The Body Shops hemsida, och iallafall den i mango finns i Sverige!

Nu vet jag inte hur det ser ut i själva butikerna dock.

 

Dock så tror jag att man lätt tröttnar på dofterna, så man ska nog inte använda dem hela tiden om man vill få ut så mycket som möjligt av dem.

Och köpa mindre burkar, så tar de slut innan man tröttnar.

 

Perfekt som gåva. In och kika i butikerna och sniffa runt där! 
Jätte bra för torrisar, som jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0