Favorit mascaran


Yes ,nu funkar det att lägga in bilder!
Denna mascaran är från Maybelline och heter The colossal volum express.
Finns bland annat på Kicks och kostar 139 kronor.

Den med blå text är vattenfast. Den vanliga har lila.
Själv föredrar jag vattenfast! Denna är min favorit just nu.
Kan visa några andra mascaror vid något senare tillfälle.

Minus är det totalt oglamourösa utseendet, men man hittar den fort iallafall när man ska ha den!
Så det kan ju räknas som plus ändå.

Borsten är stor, men sådant är ju en smaksak.

Tips vid stor borste: Ta lite papper (som inte luddar!) och dra lätt över borsten för att ta av överflödig färg.

Det där med volymmascaror är inget jag direkt tar fasta på.
Jag böjer mina fransar, och vill bara ha en som håller fast dem i det läget.
Vattefasta mascaror är i regel bättre på det.



Glöm inte att byta vid ca 3 månader.   Speciellt om den används flitigt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0