Pluggpaus

Nu ska jag ha en 10 minutare i pluggandet. Jag har nu gjort klart 3 av 5 delar på en hemtenta i organisationskunskap!

Lillan är hos barnvakten, vovven är hos hundvakten och sambon jobbar.

Helt själv och helt tyst.

Känns konstigt.


Sen ska jag och lillan göra någon variant av ugnspotatis, kanske rent utav fritera lite pommes?

Till det härlig ryggbiff, lite bea sås, och massor av vitlökssmör!

Göra en god tomatsalsa får det nog bli med och toppa med flingsalt.

Dryck får bli några kylda burkar cola. Kan knappt vänta till ikväll!

Kanske se om Shrek Forever After? Har ni sett den?






Den gillade jag skarpt. Bättre än trean iallafall!

Hur som helst, sambon jobbar ju mycket, och jag har inte kommit mig för att göra några särskilda ”fina” middagar då. Men det ska vara ändring på det.

Här ska smålyxas lite- så inte min ensamma tillvaro på kvällarna blir allt för trista!


Kanske ska bli mitt nyårslöfte ?

Guldkanta så ofta jag kan!


Nej, nu är pausen slut, på typ minuten. Åter till folkrörelser och föreningar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0