88 palette

Jag har, liksom många andra nu förtiden, en 88 palette.

Dock är min i matt neutral. Jag köpte den främst att den är förstor att förvara i badrumsskåpet.

Jag har alltid ner alla mina skuggor, och krossar dem!

Jag köpte min från stinamarkan.se- ur hennes shop.

Kostar 269 kronor + frakt 69.

 

 

Då fanns det typ bara på den sidan vad jag hittade, men nu finns den typ överallt.

Billigare med för den delen.

Var in på lindex förut, och de har en variant- heter faktiskt 88 palette, i färg!

199 kronor. Och det utan frakt.

Tog ingen bild dock, för kassörskan var sur som en citron när jag handlade.

 

Jag valde den matta för att jag alltid använder de färgerna, men nu kan jag ju kanske kosta på mig en ny leksak. Nu när den var billigare menar jag...

 

 

Julklappstips till den som gillar att leka eller öva in sminktekniker.

En öppnad ögonskugga har en livstidslängd på max 2 år.

Så ni vet. Så ni kanske vill byta ut lite själv, så passa på!

Kostar ju typ bara 2 kronor per skugga.



Dock bör jag tillägga att ni bör grunda med en eyeprimer eller lite foundation så att färgerna håller sig längre!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0