Couger town och chokladsug

Jag är fysiskt slut. Jag somnade med lillan när jag läste godnattsagor.
Ville inte alls gå upp!

Ont i halsen, kliar överallt och näsan är typ skinflådd efter att behöva snyta mig hur mycket som helst.
På föreläsningen förut kändes det som jag var den enda som var sjuk, och att jag hostade hela tiden
på de mest intressanta Börje Dahl pratade om.

Min sockerdemon är nu en riktigt elak djävul som är på mig hela tiden.
Varit chokladfri söndag, måndag och tisdag. Ja, skratta ni, men här är det abstinens besvär.
J a g    v i l l   h a   c h o k l a d   n u  ! ! !
Jag är rätt kinkig faktiskt.


Nu väntar jag på att Couger town ska börja! Så ska jag också bli när jag blir stor!
Älskar det programmet



Bilden lånade jag från kanal 5.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0