En-dags-feber


Själv har jag precis gått upp. Härligt!
Jag är så spänd. haha.

Snart ska N o D hämta bilen.
Sen lämna den nu feberfria prinsessan till barnvakten och åka iväg till stan för evt kontraktskrivning!!
Lite trixit det där med en-dagars-feber.
Vet inte om man är lättad- att det är över, för det känns som det är en fusksjukdom...
Här är man inställd på vispad coca cola, ett ton med isglass och en filmdag.
Men icke. Här springer hon runt med en tyghund i koppel, hoppar och dansar, pratar så man knappt hinner höra.

jaja, man ska väl vara tacksam.

Läste klart socilogin sent igår kväll.
Jag stred emot mina principer att skriva i böcker.
Så nu har jag skrivit med blyerts! haha !
Hittade massa roliga disskutionspunkter.
Hoppas inte min lärare hittar denna blogg. Jag skulle a l d r i g  få glömma det då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0