Fars dag?

Vad ska ni ge på fars dag?
Jag ger, i min dotters ställe, till min sambo.

Det är lite utav en hyllning till honom- ett tack för att han är far till mitt barn.
En väldigt bra sådan också, må jag säga (och skryta lite).

Jag brukar alltid ha sådant här klart.
Men det är så mycket nu.
Vår års dag kommer snart, sen jul, sen flytt, sen kommer hans 25 års dag.


Lite press har jag ju på mig, då jag fick en Nikon 3000 (systemkamera) med tillbehör..
Samtidigt så vet vi båda att vi bör spara pengar.
Sen köpte han även ny telefon samtidigt som min kamera, och har en iphone beställd som kommer om typ 2 veckor. Men ändå...

Jag vill ju ha något att ge honom, paketerat fint och med massor utav snöre..
Jag älskar presenter. Ibland mer att ge än att få


Kommentarer
Linn

Ge är ju himla roligt!

Papp fick en ny skottkärra av mig :P

Han behövde den verkligen..

2010-11-12 @ 00:19:21
URL: http://pearldrop86.blogspot.com/
Curious

Haha. min sambo har absolut inget behov av en skottkärra :P

2010-11-12 @ 10:25:06
URL: http://curiousme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0