Inte kvällen jag räknade med

Som jag misstänkte blev det nästan ingen Top Model.
Kom tillbaka från nattningen så var det i utröstningen.

Jag tittar knappt på Hollywoodfruar.
Slänger ett öga då och då.

Hittade en rolig blogg via en artikel på aftonbladet.
Sveriges bidrag till miss World.
Wow, hon är snygg.

Angelina Jolie look-a-like. Men hon är ju snygg hon med!

Och börja inte med alla negativa komentarer om hur smal hon blivt/var och alla andra saker som "motståndare" kommer med.
Gör er själva tjänsten med att fundera ut hur många bad-photos ni har i era register?

Jag har nog mer än Angelina och Dani tillsammans, men jag föredrar att glädjas åt andra.
Och gillar jag det inte, kan jag lika gärna blunda. Det är ju knappast att de ändrar sitt utseende bara för att jag kör med ett jante-gnällande.


Kommentarer
Linn

angelina är skitsnygg!

2010-11-03 @ 09:44:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0