Måndag tv kväll! igen!

Oj, vet ni vad jag insåg förut?
Sambon är borta, ännu en måndag.. alltså i tvspråk översatt- Top Model och Hollywoodfruar!
Haha

Jag är faktiskt inte super intresserad av dessa program annars, gör mig inte allt för mycket om jag missar,
men de är lite roliga! Speciellt då de aldrig är på annars, om min manliga hälft är hemma. 

Jag ska bara få lillprinsessan i säng innan kl 20. (...yeah right....)


Jag bad henne nyss lägga sin tröja som hon lagt i soffan i tvätten.
Hon gick bort, och så 2 sekunder senare "Så.."

Gick lite väl fort så jag slängde ett öga dit... hon hade knölat in den under kudden!
Rackarunge!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0