Måndag

Hela dagen har gått fort.
Åkte med kära Malin till skolan idag. Fick tokkramper i magen och mådde illa så vi fick stanna längs vägen vid en mack, och så hände samma sak när vi hade klassråd.
Sen blev det inget mer under dagen.

Hade KRIS ( Kriminellas Revansch I Samhället)
som var och föreläste i 2 h.
Lite roligt för jag kände dem bägge då jag hade min praktik från ettan just där.
Så intressant det där.
Själva föreläsningen gav mig inte allt för mycket dock, men jag var typ den enda som visste något om det.
haha, lite allvetande sådär.

Sen gjorde vi klart vårat drogaffischer som vi ska ha imorgon. Ska ha 20 minuters intervaller för hela skolan typ hela dagen och så ska vi i våra grupper berätta om våra specifika droger.
Min grupp har cannabis.

Gjorde även repetitioner.
Ska verkligen utmana mig själv imorgon!
Usch det skrämmer mig verkligen.

Bokat tid med min handledare om examensarbetet, blir lunchdejt på onsdag.
Skönt att ha det klart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0