Orkeslös kväll

Ja, som jag misstänkte var det blev det ju inte en helt angenäm eftermiddag/ kväll.

Lillan vägrade gå upp några trappsteg, utan hon ska bäras upp alla 48 steg!

Blev lite osams. Sen skulle jag bara på toaletten, då blev hon arg, och hittade en penna och målade på garderobsdörren. Aj aj aj. Mamma blev arg.

Tur att det var blyerts, men det kommer dock inte suddas än. Det ska hyttas med fingret åt det varje gång vi kommer förbi.



Sen lektes det i hennes rum, tills grannen började borra!

Lillan blev så rädd! Hon skrek vettskrämt och kastade sig i mina armar och grät.

Hjärtat gick hur fort som helst!

Stackarn!



Hon ville inte alls vara i sitt rum längre.

Hon var klar för natten vid 19, men jag kom inte från hennes säng förens 20.50.

Då var jag tvungen att lyfta ned stödbrädan, och rulla mig ur sängen.

Gick inte att resa mig, då hon vaknade till hela tiden, och blev helt förstörd.



Nu ska jag göra allt klart. Ta fram mina kläder, packa väskan etc.

Jag orkar inte!



Usch. Negativ jag är nu.

 



Kommentarer
Michaela

Urs så jobbigt !!! O va irriterande med grannar som ska borra :(

2010-11-29 @ 21:33:31
URL: http://mixiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0