Saknad

Man vet inte vad har förens det är borta brukar det ju heta.
Och nu så sitter jag här ensam, familjen bortbytt mot hunden som vi ”fick tillbaka” förut.

Lillan har vart så pappsjuk att jag halvt blivit galen.
Hur pipig som helst. Nu så åkte de hem till svärmor som bor X antal mil bort, så de blir borta ett tag.

Förut satt jag och tänkte på alt jag skulle göra när jag var hemma själv.´
Se en film utan att bli störd, dricka cola och äta choklad utan att någon äter upp det för en, göra pedikyr och manikyr.

Nu känner jag mig bara tom.. och ensam.. all lust rann ur mig
usch.

KOM HEM NU!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0