Snuvig måndag


Hemma igen. Kan jag aldrig bli frisk?
Första halvan av natten var jag vaken pga mig själv.
Ingen nässpray hittade jag heller. Trodde vi hade det hemma.
Jag har inte tid att vara sjuk nu!! Kan ta det nästa vecka istället eller något.

Andra av halvan kom lillan in, hur pigg som helst.
Har med andra ord inte sovit mycket alls.
Fick skicka sms till läraren att jag inte kommer.

Släpade mig iväg till dagis iallafall. Lillan har ju inte varit där på jätte länge.
Hon la sig vid 20 igår, så hon har ju sovit iallafall.
Kanske hon somnar innan lunch. Hon har visst en tendens att somna när de ska äta.
Konstiga är att hon aldrig gör det hemma..
Mer synd om henne om hon är hemma med en slö mamma..

Släpade mig hem igen.
Mötte en kompis längs vägen. Kraxade fram ett mörkt Hej hej.
När jag är sjuk så låter jag som en man.. ja, ärligt talat. Då jag inte pratat med någon på en stund.

La mig i sängen. Det är nya hantverkare i lägenheten under. De sätter in nya fönster.
Försökte vila iallafall, men fick inte upp värmen.
Min lärare ringde.
På torsdag så ska jag stå ute och vänta kl 05.
Detta med Stockholm var min ide.
Sämsta iden jag haft. Någonsin!

Jisses, vilken klagoblogg detta har blivit nu.


Kommentarer
saaaaaaaaaaaaaarah

Vi från molkom ska åka 4.30 härifrån !!! Måste alltså gå upp kl 4 (!!!!!!!!!!!!!!!!) Skjut mig!

2010-11-15 @ 20:23:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0