Söndag "morgon"

Klockan är runt 11. Och jag äter frukost.
Det är så man vet att det är helg..


Har dock städat brummet nu.
Ska komma folk och titta på lägenheten, och jag kommer göra det som jag vet
jag hade velat ha det när jag tittar på en lägenhet.

 

Nu inser jag också hur väl vi behöver ett större.

Nu så har vi ju börjat spara på kartonger, så det stökar ju ned ett rum ordentligt det med, men ändå.

Känns som det står saker överallt!

 

Och barnsaker i överflöd på alla ställen och lite till.

Kommer på saker som man inte behöver. Typ en gigantisk hundbur.

Den ska säljas.

Den köpte vi då vovven kom som valp till oss.

För att hon som sålde henne till oss sa att det var bra om hon sov där på natten.

Och min sambo stod inte ut med att hon skulle ha en liten bur, utan har nog den största på marknaden.. Typ schäfrar och rottweilers får plats.

Där i la vi massa filtar, kuddar och duntäcke (!).

 

Ja, hon fick även oxfilé när vi klippte klorna. Men det var det köttet vi hade hemma.

Folk runt oss skrattade, lite avundsjukt sådär, åt oss. Men det gjorde inget. Det var ju vårat val och vi mådde bra av det. Hunden med.

 

Tokig man kan bli när man har ”smekmånaden”.

Var in och ut i djuraffärer hela tiden.

Men en dag så står man där, och har allt affärerna har i utbud till just våran hund.

Känns lite tråkigt att vi inte har några bra leksaker som räcker speciellt länge.

Om någon har något bra tips på det, kan ni höra av er...

 



Kommentarer
Linn

åh, vi behöver en hundbur! Storlek? Är det en till bilen eller bara en att ha inne? Skriv på msn då :P

2010-11-14 @ 11:56:13
URL: http://pearldrop86.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0