Surt om praktikplats

Har letat efter en praktikplats länge. Hittade en som skulle passat perfekt. Familjehuset.
Kollade upp på hemsidan, och försökt nå numret som står där jätte länge, men personen i fråga har varit sjuk eller ledig.
Nu så skulle jag skicka mejl, så ringer hon upp.
Då hade inte hon hand om det, utan gav mig numret till enhetschefen.
Då tog de tydligen bara emot elever från universitetet! Surt! och jag som lagt ner massa tid på detta.

Men men.
Någon som kommer på något förslag till praktikplats?

http://www.karlstad.se/apps/symfoni/karlstad/karlstad.nsf/$all/130EE9DAFDD7740AC125744900304AF9?open
Jag var jätte intresserad av hopptornet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0