För ögonfransarna


Använder ni ögonfransböjare?
Jag älskar det, då mina ögonfransar har eget liv. Har provat ett flertal böjare, men jag gillar
PERPLEX. Guldig sak som som jag vet finns på Kicks och Affection.
Runt 80-100 kr. Medföljer en "gummilist"

Var in på Affection förut.
Jag skulle ha en ny sådan där gummilist.
Jag brukar byta den med jämna mellan rum.
När själva listen blir tryck i som kvarstår ska ni byta eller då den "stelnat" för då gör den ingen nytta alls, då den ska "studsa" upp lättare. Usch. jag kanske ska sova då jag inte alls ger en bra förklaring

Hur som helst, jag rengör mina sminkborstar och övriga produkter ofta, endel efter varje användning
(för usch för bakterier!!)
Så lossade jag min list, och den hade spruckigt under. Det satt några ögonfransar och rester från mascara.
Usch. Så den slängdes på direkten!

Så, jag köpte en ny. 17 kr styck.




Ursäkta bilden, fick ta ett snabbt så ni fick se.


Föresten, ni vet att ni ska böja innan mascara ska på??
Om inte annat så vet ni det nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0