Nelly.com

Idag böjade Nelly.com sin "hemliga höst rea".

Detta viskade denna lilla bloggfågel lindablom.se - vilket också är en av mina favorit bloggar som jag brukar kika in på nästan dagligen.

Hittade henne i en tidning som låg kvar på tåget- och så blev jag nyfiken.
Och sen var jag fast. Första bloggen jag började kika i. har typ 3 just nu.
Gillar blandningen med foto, hår och självdesign samt inredning.

Ni får kika in där om ni vill ha koden till rean.
Så, nu har jag gjort vad jag kan för att få in er på en bra blogg med lite av det sunda ideal jag gillar.
Att jobba för det man vill ha och inte få allt på räkmacka.
Haha men ni får ju gärna fortsätta följa min.


Åter till Nelly.com-
Om ni beställer där idag får ni 3 Vecko Revyn med. 

Kan det bli bättre? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0