Dumle med cashewnötter


Såg denna nyhet från dumle
för ett tag sen, men inte blivit av med att köpa den.
Förut, när vi köpte lördagsgodis, såg jag denna igen och visade N som tyckte den såg spännande ut.
Så nu har vi smakat, och den var helt okej. Inte världens smaksensation kanske, men jag brukar inte gilla att äta dumla sådär. Bara klubbor och i bakverk.

Kan nog hitta på något roligt med denna också...

Just nu inväntar vi pizzorna,
onlinepizza är allt bra smidigt..
Väl hemma orkade vi inte laga mat, och vi mötte en kompis ute som fick in mig på tanken med färdigmat..
Sen var hade jag sug efter pizza när jag var i Norge, med drog mig för det då vi förra gången var i Norge beställde hem två pizzoe fick betala 600 norska...

Lillan sov länge, så nu har vi suttit och målat med hennes nya vattenfärger och äter lördagsgodis.
Tankar på att vi ska kika på film senare, men vem vet om jag är vaken så länge.



Kommentarer
Baso

haha men färdigmat är GOTT :D och enkelt ;)

2011-04-17 @ 06:42:50
URL: http://www.baso.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0