Jeans shorts



Jag är inte direkt ett stort fan utav kläder som är trasiga, ens om de är "på de rätta ställena", alltså skönhetsslitna kläder. Helt och rent vill jag ha. Och bekvämt. Detta var en av mina favoritjeans, och använde dem jätte ofta. Så döm min förtvivlan när jag märkte att tyget vid knäna blev allt tunnare och tunnar, och slutligen blev ett hål. Försökte använda dem, med slitningar, men det kändes inte riktigt jag.


Så jag tog fram saxen och gjorde ett par shorts utav dem.
Bättre det än att slänga. Har ni några byxor som ni inte slängt fast ni inte använder? Gör shorts! Kom ihåg att klippa dem längre än vad du tänkt dig, då kanterna ska rullas upp lite. Och hellre klippa så de är för långa, än att klippa dem för korta… Jag klippte så det blev ett par längre shorts, har redan korta. Super bekväma!



Kommentarer
L

jag älskar slitna jeans!

fast jag klippte av två par i sommar, dock blev det inte bra...

2011-08-10 @ 15:36:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0