Gårdagen



Höstmarknad skulle jag nog inte kalla det vi var på igår. Minimarten typ. Jag såg framför mig att det skulle vara som det är på torget ibland. Försäljning av grönsaker och blommor etc. Skördemarknad typ. Nyttigaste jag hittade var väl räkorna och löken på bilden ovan.Det var två korta rader med försäljare och några karuseller. Ändå var vi där i några timmar. Blev lite langos (snålast med gräddfil) och munkar, köpte lika baksaker och godis. En tur i flygplanskarusellen och hoppborgen. En angenäm söndag med andra ord.



Ja, vad tänkte han här? Hjälpte han bara oss att räkna? H smet fram med kameran, killen innanför såg rätt sur ut så honom klippte jag bort. Fast han hade ju fått skylla sig själv.



Den här dök upp senare. H studsade och kved men denna försäljare hann ta ned skylten innan kameran åkte fram. Men ni ser ju, det stod 5 innan. Dumt att bara byta papper...



Även N lekte paparazzi. Så här såg S ut när hon upptäckte det.



Själv "hittade" jag en bebis....





Medans fadern till bebisen hoppade hoppborg med min dotter så passade vi på med en fika.



Sista bilden tillägnar jag till Sofie! Jag var oerhört frestad att köpa denna!



Kommentarer
sandra nensen

haha ja herregud, men frågan är ju hur många som har gått på de där ;) (säkert många)

2011-08-22 @ 15:27:02
URL: http://sandranensen.blogg.se/
sofie

haha! den tshirten skulle jag aldrig sätta på mig! ;)

2011-08-22 @ 18:37:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0