Lite om dagen



Bakat lite nu. Har haft så ont i ryggen i flera dagar nu, igår fick sambon massera lite, och jisses vad det knastrade runt hela höger skuldra! Aj aj aj! Knutor i mängder. Så bakandet går inte i rekordfart om jag säger så. Men kokosmums, chokladbollar, chokladmuffins och mockarutor är färdiga.

Förut idag så gick jag och lillan en promenad för att handla in mera ägg, jäst och kokos. Så nu kan jag baka ostört ikväll, om jag orkar. Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar så vi kan gå ut en sväng med hunden. När vi kommer in ska det bli fredagsmys. Hon fick välja vad hon ville ha när vi var i affären så det blev äppelcider óch Tom & Jerry kex.

Vad har ni gjort idag, och ska göra resterande av denna fredagkväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0