Alla hjärtans dag gåvor klara




Jag vet inte hur det med er, men jag älskar att ge bort gåvor.



Jag kan gå runt och tänka i flera dagar, gå i ändlösa affärer innan jag väl filurat ut vad presenten kan tänkas bli. Jag älskar när det blir helt rätt.

 

Så de är ju en evig tur att julafton, födelsedagar, namnsdagar, årsdager etc etc finns!

Nästa dag är alla hjärtans dag, och ja- det kan tänkas vara ett pr jippo, men det struntar jag totalt i.

Jag brukar ge lite när som också, gömma ett litet paket under kudden eller så.

Men nu har jag vissa dagar att ”skylla på”.

 

Gåvor behöver inte vara dyra eller jätte exklusiva, bara den är genomtänk och kommer från hjärtat.

Att göra en god middag eller / och ge massage är en helt fantastisk och underskattad gåva!

Men, det brukar jag göra så jag varierar mig lite.  (läs: jag vill bara gå i affärer shop-o-holic-style)

 

Om exakt en vecka så är det den 14 februari.

Jag har mina två presenter klara. Eller, lillans är två i ett (tråkmamma som inte ger massa små, men det skulle vara rättvist med pappas enda).

 

Och i samma omedvetna färgval som ikea shoppingen, så blev det Silver tema.

Det var nära att jag gav dem till dom direkt efter jag köpt dom, men jag har lyckats hålla mig.

Till och med gömt undan dem!

 

En gång gömde jag Ns ganska stora present i tvätt korgen.

Där tittade han aldrig, då jag skötte tvätten och han disken då.

Hade den i en påse, och flyttade bara på den då tvätten gjordes.




Kommentarer
Giia

Man behöver inte vara händig! Den finns ju att köpa på nätet för 699 kr.

http://darlings.se/

:) Jättesmarta, man slipper verkligen aaallt trassel och leta-efter-laddaren!

2011-02-07 @ 21:41:18
URL: http://idagabrielle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0