Balkongfundering

Så, nu är jag åter i skolbänken.
Eller ja, just nu väntar jag på att tiden ska gå tills nästa tåg.
Kollar lite mejl och så nu när vi inte har internet hemma.

Det paketet som N köpte hem hade en "gratis" dag, som vi använde, och det andra är inte inkopplat.
Jag är ju så himla oteknisk, så det lämnar jag till N som kommer hem sent ikväll.

Idag är den officiella dagen som vi bor i lägenheten, föresten.

Så internet bör ju fungera. Egentligen. Om man ändå visste hur man gör och vilka sladdar som hör till vad och ska sitta vart…

 

Men, ikväll så ska lite välbehövligt pluggande utföras. Ska skriva en artikel (hur?).

Föresten, jag klarade den hemskt stora sociologitentan!

Hur. Skönt. Som. Helst! Läraren kommenterade bra på massor av ställen och hon gillade komiken som jag fick in i texten.

 
Nu sitter jag och funderar på om man ska ta sig ned till Plantagen senare. Ska visst vara stor rea där.

Kanske min nu fd. granne vill med ? ( Ja, jag vet att du läser! Skicka ett sms om du kan om jag inte hinner göra det först )

Det ironiska och lite komiska var att jag skulle gått ned igår.

Men då kom Ns faster istället för att kika på den nya lägenheten. Och gissa vart hon hade varit då?

Så nu har vi 3 nya blommor med krukor hemma.

En till lillan. Jättesöt!!



Ska spana efter jätte krukor och krukor som man kan hänga samt sätta på väggar till sommarens skörd av färska örter och annat ätbart som jag brukar ha på balkongen.

Måste ju få upp sådant för barn och hund!


Vad brukar ni ha på era balkonger?



Kommentarer
Linn

Japp, jag kan! Nu är jag dock precis hemkommen så det ska fixas mat men senare under dagen passar de nog, såvida det inte krockar med gymmat :)

inväntar ditt sms

2011-02-01 @ 13:59:31
N

fin blogg du har :) allt bra?

2011-02-01 @ 15:51:05
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Giia

Kan jag helt klart göra, för jag tror jag har trippla rabatter på t.ex. diamantringar osv..

2011-02-01 @ 23:21:49
URL: http://idagabrielle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0