En kaka till

Nu är jag vaken. Och förflyttat datorn till köket. Jag älskar trådlöst internet.

Sov kvar medans lillan och N gick till sina "skolor".

Dagis är för lillan för små barn. Hon går ju i skolan (förskolan) och ibland- särskilt om N jobbat mycket
så ska även hon gå och "jobba".

Nu har jag lagat lite mat, ja, eller stekt taco köttfärs.
Ska äta upp mina kakor först sen ska jag fixa grönsakerna.
Ville att fläkten skulle vara av så jag kan ta ipoden så jag får mig lite musik.
Ingen Spotify på denna dator tyvärr.

Länge sedan jag lagade mat så här tidigt på dagen.
När jag var kock så började man ju vid 8, men numera är det ovanligt att man gör det vid 11.
Egentligen- man ska ju göra det på lediga stunder. Har man ju bättre tid sen.
Man skrotar ju bara runt hemma ändå nu på "morgonkvisten".

Nej, man kanske skulle börja nu. Men en kaka till lockar faktiskt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0