IKEA

 

 


Idag var vi iväg till IKEA.
Mest för att titta ut saker, som byrå till hallen och någon tv möbel. Men ändå försvann det typ 500 kronor...
Bara sådär... Mystiskt.

Var lite till som jag inte tog med, typ påsklämmor och presenter som jag inte kan lägga ut här på bloggen, då de som ska ha dem läser den. 

Mötte förävrigt en av Ns klasskompisar. Hon skulle ha en sax. För jämt när de skulle ha den som de hade hemma var den alltid i disken.

Lite så är det i våran familj, fast med påsklämmor. Finns aldrig när jag behöver dem!

 

När jag fixa till bilden så insåg jag det blev väldigt färg matchat.

Inte alls meningen. Lite kul dock.

 

De två gråa burkarna ni ser på bilden, heter SPONTAN BURK och kostar ynka 39.

Det är två burkar med magnet på baksidan.

Sitter på sidan av vårat kylskåp nu så att de inte syns.

Perfekt för lillans textil märkpennor, som inte ska blandas in med vanliga pennor och skrivas med.

Den andra hamna alla magneter som inte används just nu. Smidigt.

Den svarta ”hyllan” längst till höger heter SKUBB förvaring och även den ynka 39.

Köpte dock 2 förpackningar med innehållande 4 lådor. Alltså 8 lådor (ni ser 4 på bilden) till den, och de kostade 79 kr / förpackning.

 

Lätt värt den undangömda förvaringen. Vi har 3 garderober som inte har hyllplan.

Bra nödlösning. Så nu ligger sådant som inte behöver ligga framme.

Min plattång och någon ryggmassage apparat etc, bra att ha, men är inte snygga ting att ha framme.




Föresten så har jag en liten efterlysning.
Någon som vet vart man kan få tag i liknande sådanna här lampor?

Denna är en stor lampa i verkligheten, 57 cm i diametern och 30 cm hög.
Från 1290 kronor- jag har inte riktigt kommit överens med mig själv om ännu om en lampa är värd det priset. Lampan finns på Mio, och jag hade tänkt den i svart eller brun.

Ni kan väl hojta till om ni vet något.







Kommentarer
Maja

Jättefina grejer verkligen! Visst är det konstigt hur pengar kan försvinna så snabbt och enkelt? :O

2011-02-05 @ 09:38:28
URL: http://soyloca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0