Smågnäll

Det har varit en riktigt lång dag idag.

Och en klass från åk. 5 kom förbi- hyperaktiva och mycket mycket högljudda som genererade i en dundrade huvudvärk.
Idag var jag iväg på mitt hemlga projekt igen. Galet vad tid det kommer ta!

I kommade 5 veckor kommer det vara något sjuk fullt upp.
Jag som såg praktikperioden som lite mer fri tid.

Rapporter ska skrivas, examensarbete, 2 böcker att läsa ut oc recensera + 2-3 böcker till och sen HP.
Sen att N kommer vara borta mycket gör inte saken bättre!
Vi gick igenom våra scheman, och nu på söndag är den enda dagen på dessa 5 veckor vi har tillsammans utan någon som helst förpliktelse. Fast det kanske ändras det med...

Suck och stön.

Jag är nog mest trött och lite hungrig nu bara. Det brukar vara lite tyngre med tillvaron då.

Småstressar lite också för känslan att man ska hålla huvudet över vatten ytan de kommande veckorna med allt som ska hållas igång. Allt från mat, handling, städ och tvätt samt allt annat som
krävs för att ha det som kallas livet igång.


Kommentarer
L

HP = Högskoleprovet?

Det ska jag också göra.

2011-02-22 @ 22:32:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0