Söndag


Lite tvätt och lite städning.
Sen gick jag och lillan iväg och tog bussen. Lillan älskar att åka buss.
Det händer inte så ofta.

Hoppade av och gickoch shoppade lite.
3 par gardiner, 2 grå-silver till vardagsrummet och ett par beigeaktika till köket.
Det är rätt svårt att hitta hyfsade gardiner.

Lillan fick en tavla till sitt rum. Kunde inte låta bli. Blev inte allt för bra bild dock, med blixt blev det för blankt och nu blev den ganska mörk.
2 större gröna krukor följde med hem också.

Så tog vi bussen hem.

Lagade mat. Lillan tyckte det var väldigt gott.
Hon är galen i potatismos! Så gjorde tacofärs. Och majs till det.
Ytterst enkelt och ytterst gott. Konstigt? Nej då..
Prova. Gillar du mos, och gillar du tacos så lär du gillar du kombon.

Bakade drömmar och stekte som sagt pannkakor.
Nu ska jag in i duschen tänkte jag mig och lägga fram kläder.


Kommentarer
Anonym

konstigt

2011-02-20 @ 20:22:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0