23 dagar kvar

Känner mig som en riktigt gnällbloggare och gnällgranne.

Men jag måste få sova någon gång! Det har spelats här omkring nu sen jämt innan nyår.

Vad har hänt liksom? Det har ju inte varit några direkta problem på 4 år.

Är jag för bortskämd kanske?

Det är rätt bra ruljangs här på folk som flyttar in och ut hela tiden, så man vet ju inte.

 

Sms till sambon :

 

00.29      Hahaha någon granne har sex...(Lät jätte högt.)

00.33      Och har fest? Herregud vad det låter. Porrfilm kanske?

00.41      Film... Det höjde rejält. (Det var musik a'la Bondfilm.
              Det är illa när man hör bakgrundsmusiken väl.)

00.50      De slutar inte!

00.59      Jag HATAR grannar.

 

Jag gick slutligen och hämtade en hammare och en bok. Slog hammaren i boken som var mot väggen. Blir inte så högt då och inga märken i väggen.

Mest så de fattar att de inte är de enda som är vakna.

Jag var ju ensam, så jag kunde ju inte gå och knacka på då det var från en annan gång.

 

Första gången så sänkte dom. Sen blev det högljutt och skratt och högt prat.

Slog en andra gång. Då knacka dom tillbaka.

Hur trög är man inte då?!

Fatta piken liksom! 01.30 blev det tyst.
En natt till onsdag, vardagskväll med andra ord. Och vi skulle upp tidigt till dagis.
Tack för den!


 

I förmiddags så kom en kvinna och knacka på dörren. Jag trodde först att det var i den lägenheten jag knackat på, men efter hon gått misstänkte jag att det var hon som bor under oss, hon som egentligen bor där- hennes dotter hade festen på nyårs afton.

Hon sa iallafall att det inte var hon som spelat, utan grannen i gången bredvid.

Och om nu denna kvinna bor under oss så är det ju så.

Får gå ner och kolla sedan.

 

23 dagar kvar!

 



Kommentarer
L

Oj, jag hörde inget natt till idag men jag sov som en klubbad säl också.. hade varit vaken 32h på raken (dock ej hemma under tiden).



å det var inte vi som hade högljutt sex heller för den delen ;)

2011-01-05 @ 20:21:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0