Kort IKEA tur



Idag blev det en liten IKEA sväng med exklasskompisen Conny. Innan vi åkte så tog vi lite fika på balkongen, och stolen som han satt på har nu en begravning på återvinningen att vänta sig.

Plockade ihop lite grann på IKEA, lite till köket och började köpa lite födelsedagspresenter till lillan. Är lite mer än en månad kvar innan hon fyller tre. Var väldigt ut plockat på barn avdelningen så fick ta de färgtillbehör som jag hittade. Tog den sista kritboxen. Ska leta upp slip papper eller rent av slipmaskinen, så att jag kan måla om ramen vit nästa vecka, då hon är på dagis.

Ska hålla ögonen öppna efter ett par barnförkläden också. Några som vet det finns några fina? Annars får jag köpa ett fint tyg och ordna ett själv. Ska snart ta mig en lite cykeltur tror jag. Sen ska det bakas muffins. Men det är efter att lillan är hemma, så hon får hjälpa mig. Hittade lite muffinsformar på IKEA så tänkte prova dem. Och lite bröd ska det nog bli, idag igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0